söndag 1 maj 2011

Bildkavalkad,,,påsklovet har bjudit oss...

Gokväller...


Mitt påsklov har varit upp å ner,,,mest upp,,,men ibland snurrar livet för fort och energin tar slut,,,hinner liksom aldrig landa...Har ändå haft lyckan att få umgås m människor jag älskar och tycker väldigt mkt om :)

...............................................................



Kidsen plus kussen ska ut å gå...

Goa kussarna...

Enligt oss,,,den bästaste Maria i hela världen :)



Sonen och fina lillasyster...


En av avslutningarna på påskmiddagen hemma hos mamsen...Chokladtårta!!!


Påskafton bjöd på celebert sällskap,,,alla vill dock inte finnas m på bloggsidan så dem hoppar vi :)





Syskonkärlek :)

Äntligen så kom då första turen t Stugan för detta år :)

Väl hemma,,,besök,,, bland skorna på altenen :/



Åter i Marmen,,,dottern njuter av solen,,,lr nåt ?!

Snart,,,grilla hamburgare,,,åter i stugan :)






Kallt,blåsigt å en sol som inte orkar titta fram...


Nyspacklat utedass,,,det har jag roat mig med ;) Väntar på tapetsering...


Kortspel,,,vissa frös mer än andra...


Redo för majkase...*burr*



Ja, inte vet jag vad mina vackraste tittar på,,,men d är jue inte kasen iaf ;)


Åsså avslutade vi dagens kväll,,,ser så lycklig ut här,,,kameran är jue framme *linslus*,,,dock inte alltför nöjd när d gjorde himla ont att få loss den stackars kammen...*tok*


Nu mina fina,,,

Ett bad,,,lite tv åsså vips var d åter dags för en jobbvecka...

Men tack gode för att jag fått varit ledig från allt vad jobb heter några dagar,,,

Nu är d dock bara att ge järnet igen :)



Kramar...

Inga kommentarer: