tisdag 17 maj 2011

Alltså jag är nog i himlen ;)

Hej hopp :)

Ville bara säga att tack vare världens bästa Maria,,,så är nu p&l biljetter inhandlade och boende fixat :)
Så då drar vi t Borlänge,,,några dar i slutet av juni å framåt,,,några Helgalna dar ;)

Äntligen ska jag få se Volbeat Live,,,Håkan Hellström är jue oxå ngn jag velat sett rätt länge,,,en hel del andra artister som helt klart är grymma kommer oxå att få upplevas...
Mando Diao, Kings of Leon, Veronika Maggio, Timbuktu, The Strokes, Bad Religion, Lykke Li, Petter...
Hahaha helt galet MAGISKT!!!

Å apropå Petter,,,så fortsätter vår musikaliska upplevelse vidare mot Freluga direkt m en spelning m honom vid d oerhört vackra å mysiga Freluga Trädgårdsscen...
Resten av sommaren är dock vikt till jobb å familj,,,en inrutad ruljans som jag oxå älskar...

Men låt mig njuta av detta,,,för detta är BRA!!!

Nu ska jag dock köra igång musik,,,leta mig t nedervåningen och röja, röja å röja...Tvättstugan har jag oxå avklarat,,,pappersarbetet får dock vänta till kvällen och morgondagen...
Väntar också på Matstafettenbrevet som torde dimpa ner i brevlådan vilken dag som helst,,,Ännu mera skojsigheter...
Å nu på Fredag,,,utgång på O´learys här i stan,,,med lite liveband ohh,,,det är jue bara härligheter på G :)

Ha en fin dag
Kramar...

Inga kommentarer: