tisdag 19 april 2011

Tisdagsledig??!

Hej där,,,i helgen var det simtävling på Hällåsen å nu var det då dags att även släppa sonen på tävlingsfältet :) ....Mina fina simmarbarn :)





Har även hunnit haft en superhärlig tjejträff i Vallvik, som jag trodde så blev d ofantligt mkt skratt å gott fika i massor :)


Säg att dessa inte slank ner alldeles för lätt ;)


Värdinnan på ett strålande humör :) Denna underbara tjej har jag kännt sen lågstadiet, tappade bort varandra några år å hittade varandra igen..Himmelsfint :)


Hahaha...Ja nöjd är jag då att få ha varit å gosat m finaste lilla bebisen...Mys på en nivå långt därovan...


Nu har jag idag, på min lediga dag, bakat en kaka, fixat m menyer (kunde inte hålla mig), klippt håret på mig själv! (sorry Anna, kliade i fingrarna), avklarat massa samtal (några kvar),,,om inte alltför länge ska jag hämta hem sonen m kompis,,,


Till kvällen åker jag ner t goa Elin å hjälper till att packa lite, då hon ska bli sambo (på riktigt m bådas namn på dörren ;) ) ,,,Blir nog en bra fortsatt dag det här...




Ja, just ja, fortfarande ont i örat å ryggen :( Så nu vet ni d också ;)


Kramar...

Inga kommentarer: