lördag 9 april 2011

Dag 02 -Min hatlåt

Godmorgon på Er!

Min hatlåt alltså,,, hmm tycker inte om den rubriken riktigt då hat för mig är ett starkt ord, hatar ngn låt gör jag inte, men det finns jue en hel del som jag tycker är långt ifrån i min smak...... Jag är inte helt såld på den tyngsta hårdrocken lr jazzigaste jazzmusiken, men för att statuera en "hatlåt" så väljer jag denna som exempel............................................
nästan lite otäck, haha,, även om gitarriffen emellanåt kan skänka mig ngn slags uppskattning...men näe, not my cup of tea, om man säger så..........................................................................................................

Jag gillar dock hårdrock av många de slag, men just detta gillar jag inte särskilt mkt...men som sagt, hatar gör jag inte... Kramar...

Inga kommentarer: