söndag 10 april 2011

Päronpung :/ Dumma dator jobba MED mig?!

Mäh å Gaah!!! Tänkte återigen bjuda på kort, men !&%/&/¤###.....................
Vill inte samarbeta med mig :(

Tyckte ni skulle få annat än bara min musiklista som Ni kanske sett att jag håller på med?! Den är så attans rolig, så jag skulle kunna fundera ut musik hela tiden..

.
Nåväl, jag har idag fått mitt småbarns/bebisbehov mättat, var hos fina vänner idag, fikade, surrade men framförallt gosade med en liten nyföding :) Så vacker! Fick även leka å mysa m deras äldsta som är vacker som en dag *kärlek* Åhh, mys :))

Nu klarar jag mig tills nästa gång vi ses ;)

Mina barn var supernöjda m dagen, lek, gott fika, efterlängtade barn... :)
mer då...

Här har d klippts hår på barnen å gubben, lagats mat, pluggats matte ( Sagas), förberett kommande vecka och haft sååå ont i ryggen *stackars mig*Börjar bli less nu :/

Till veckan, jobb, jobb å jobb...å det är la toppenbra det, men glädjen förtar sig en hel del när jag har så pass ont som jag har, borde nog eg. vara sjukskriven, men nja...det hade jag väl ingen större lust med, så jag biter ihop ett tag till å hoppas det går över snart ;)
Så,,, färdigklagat *L*


Sovdags, så jag vaknar pigg å glad :)


Kramar...

Inga kommentarer: