torsdag 28 april 2011

7 dagars...

Ledighet från allt vad jobb heter, tog det mig att landa så pass att jag kunde slumra in en stund på soffan...

Som en skållad övertrött råtta har min sinnestämning varit alltför länge,,,men efter en välbehövlig kväll m familjen å kompis t dottern, där bullar knådats under dagen,,,sjönk jag ner i soffan,,,tittade på ngn "barnfilm" tillsammans m dem,,,fikat,,,popcorn,,,sen när de lagt sig,,,somnat skönt,,,då.....

Somnade jag skönt på soffan :)

Har idag varit på mååånga olika ställen m barnen å handlat,,,packat upp,,,dammsugit,,,diskat,,,bakat kanelbullar, solbullar, ananaspaj å två kladdkakor,,,tjejerna har gjort chokladbollar,,,diskat igen,,,plockat lite,,,gått igenom lite samtal,,,å förberett morgondagen,,,

för då åker hela familjen plus sonens kompis ner t Marmen å städar,,,leker (barnen I guess),,,grillar korv till lunch,,,njuter av stillheten,,,tankar ork å energi,,,

Kvällen vill jag bara spendera m mannen t mina barn :) Tanka mera kärlek,,, mera ork å energi,,,jag behöver,,,så väl,,,

Kramar...

Inga kommentarer: