fredag 8 april 2011

Dag 01 - Min favoritlåt

Ok, min favoritlåt,,, skamligt för jag har ungefär tusentals låtar som är "världens bästa", helt beroende på humör, väder å vind ;) ....................................................................................................
Men jag måste faktiskt ta två här, nåt annat går inte.... Och då väljer jag två som har stått sig i många år och i mitt hjärta fortfarande håller kvar, sen upptäcker man jue nya härligheter hela tiden... men nja...de här är fantastiska :)

Denna är helt makalöst underbar, så man kan gråta...

Denna är inte fy skam den heller :)

Gamla godingar ska inte underskattas...Men jag inser mig redan vid dag 01, totalt besegrad, hade nog 10 st "favoritlåtar" utan att fundera å sen då när man börjar fundera....??? Ähh, gonatt mer Er! Kramar...

Inga kommentarer: