tisdag 5 april 2011

Tisdagen har varit ganska braig :)

God eftermiddag lr nåt...

Lite hemmasoftbilder....Kidsen ska tillaga ngt :)

Steeeek!!!




Himmel, vilket toppen jobb jag har just nu, Tänk Er vilken lycka att få gå ut med alla härliga barn å fröknar för en förmiddag i naturen...Det är få förunnat att få såna möjligheter och för det är jag så tacksam :) Fint!


Detta mina vänner, är en lisa för själen :)


En pytteliten titt i min handväska....Spännande som tusan, haha...?
Idag har jag å kidsen en spelfri dag, då sysselsatte vi oss med att baka bl a detta:

Mjuk lingonpepparkaka...
Chokladkaka m cheesecakekräm...

Saga rullade även köttbullar å jag stekte dem, hade tänkt fortsätta med lite mer bakning, men tyvärr?! har jag lärt känna min kropp å den sa, - Tack det räcker för idag, så vi nöjde oss med detta...........

Nu ska jag mysa lite m kidsen framför tv:n, fixa lite med papper och läxförhör innan det är sovtime för mina vackraste,,,Då ska jag ta mig lite egentid, ett bad, måla naglarna å mysa omkring rent allmänt :)

Kramar...

Inga kommentarer: