fredag 22 april 2011

Kaos,,,

Tröööött!

Det är vad jag är, inte trött,sova,, utan trött i hela kropp å själ...

Jobbat idag, hem, myst m mina barn, syster m barn kom äntligen :) kramkalas,,griljeringssmet t skinkan, upptäcka att skinkan som jag trodde jag köpt färdigkokt var okokt *suck*,, koka skinkan, baka 2 kladdkakor,,upptäcka att smöret är så gott som slut *dubbelsuck*

Färga håret medans skinkan blir klar,,färgar m nytt märke,,för att upptäcka att denna färg minsann letat sig till hela hårbotten *suckar vidare*

Koncentrationen är i botten å disträheten är på sin absoluta topp hos mig, just nu...

Men,,, nu sitter jag här m en nygriljerad skinka som doftar himmelskt av apelsinhonung, örtkryddor å lite senapsmet :) Håret är lysande, haha tack vare den täckta hårbotten,,,å nu mina vänner ska jag bara försöka släppa allt några dagar,,, umgås med fina släkten, finaste vännerna och mina vackraste barn...

Imorgon,,,äh det tar vi imorgon...

Stor Påskpuss till Er alla!
Kramar...

Inga kommentarer: