tisdag 19 april 2011

Dag 05 - En låt som påminner mig om någon

Ok, ni får ta att denna dator inte kör samma spelregler som mig ?? Texten blir bara till en stor grötig pannkaka??! fast emellanåt funkar d klockrent ??

Låten jag valt, hade eg. kunnat bli mkt annat, vissa låtar påminner om olika personer,,, så är det bara...
Den här låten, påminner mig om eg.inte en utan, två vänner, den ena har jag känt i mååånga år och den andra killen, träffade jag första gången när jag (hela familjen) var å fikade på Rådhuskonditoriet med vännen jag känt lääänge ;) Båda två himmelsgoa killar...Detta var för mer än 5 år sen!! Haha därav kanske ett mindre bra, men icke dåligt låtval ;) Ni som inte orkar klicka Er in, får helt enkelt vara nyfiken ;)


Och nu är det ju så att den killkompisen som jag känt längst av dessa två,,, kommer hem till helgen, Jätteglad är jag för det, kommer att bli uberskoj och ja, då fick denna låt ta plats nr 5... Simple as that ;) lr nåt?!
Kramar...

Inga kommentarer: