fredag 8 april 2011

Listförsök...

Nu äre kväller å jag....

Surfar runt på lite olika bloggar å en av dem har "snöat" in lite på olika listor ,


hmm ingen dum idé alls, bara det att jag är lite dålig på att slutföra dem, men ok, jag gör ett försök ;)

DAGENS VILL HA: En riktigt rolig tjejfest som mynnar ut i världens roligaste utgång m härliga, vackra människor!!! I form av materiella saker, nya sneakers å ett par svarta pumps, skor alltså, det är jue aldrig fel...


DAGENS KLÄDSEL: Svarta strumpbyxor, så himla osexigt ord!(rätt osexigt rätt allmänt faktiskt), en svart långärmad klänning med dragkedja i ryggen, nu hemma ikväll i soffan,,,svarta leggings, en t-tröja av ngt slappare slag o en svart kofta utan knappar...


DAGENS SMINK: foundation, turkos kajal, svart mascara, ögonbrynspenna åsså lite läppglans


DAGENS FRISYR: Haha ngn slags uppsättning, då håret är för långt för att fixa en frippa med å för kort för att få en snygg uppsättning ?!


DAGENS HÄNDELSE: Deklarationsbeskedet :)


DAGENS LÅT: Volbeat " The Garden´s tale"


DAGENS PLANER: Var att fixa klart m papper, beställa ett par vita converse, handla mat å hämta barnen tidigt...hann med allt utom conversebeställningen...den tar jag sen :)


DAGENS SAKNAD: Hmm...näe nu blev d minsann lite jobbigt, hoppar denna...Fast...pengar tycker jag i min plånbok alltid är dagens saknad...


DAGENS DUMMASTE: Min förbannade skulderbladsinflammation som inte går över...


DAGENS SJUKA: Att det är så förbenat gott med tacos på fredagar...Just på fredagar, jag förstår inte?! Frågar man la familia skulle de nog säga min humor??? Men jag har kul ;)


DAGENS DROG: Hmm...kaffe...delad plats med Brämhults hallonjuice..åsså fejjan förstås, för d är nog en drog d med...?


DAGENS ROLIGASTE: Att få berätta om mitt nya jobb och att få positiva kronor tillbax på skatten ;)


DAGENS FAVORIT: Lyckan i min sons ögon när han stolt berättar om tandtappandet i skolan, den glädjen och stoltheten, kan nog få liv i en död...


DAGENS KÖP: Blä...motorolja i morse, mat på Ica Kvantum å lite godis t kidsen på Barnens Hus, jäpp roligare än så vart det inte idag :/


DAGENS HUMÖR: Strålande, fast nu börjar humöret övergå i seghet...


DAGENS ORD: Fint


Så där ja, nu kommer det nog komma fler listor när jag fick mjukstarta med en lättare variant...


Kramar...

Inga kommentarer: