onsdag 20 april 2011

Dag 06 - En låt som påminner dig om ett ställe

För att göra en lång historia kort här,

för många år sedan hade jag ett annat umgänge än det jag har idag,,, inge ont i dessa gamla polare, nej de är helt underbara människor,,,bara att vi inte har så himla mkt gemensamt längre, tog liksom lite olika vägar i livet...

På den tiden dejtade jag en kille som jobbade på sjön, vilket var mkt tid m killpolarna för mig,,japp har alltid haft mkt fina killkompisar, enklare på alla sätt än komplicerade tjejer ;)

I killkompisens lägenhet hängde jag jämnt, sov där, åt där, festade lr bara fanns där,,,
En låt som jag å det bestämdaste ofta skulle lyssna på var denna ,,,? I got big balls m acdc, hahaha ja men fråga mig inte!

Hur som,det var år å dar sen jag lyssnade på den, å jag blir så full i skratt, låten är jue mindre bra, men allt som hände i den lägenheten *L*

Kramar...

Inga kommentarer: