söndag 10 april 2011

Dag 04 - En låt som gör dig ledsen

Denna låt med Broder Daniel gör mig ledsen, texten, den sorglösa melodin å den väldiga beklagan i hans Aaaaande...

Själv känner jag bara saknad och sorg efter en person som inte längre finns i livet, en tonårskärlek som var magisk...Ett tomrum...
Och det är väl så, att Broder Daniel är tonår, sorg, förtvivlan, tomhet, drömmar...

Om man tar en låt av annan karaktär, som gör mig ledsen, så är denna ( 3 doors down) ett utmärkt exempel,
kärlek, längtan, själaont i hjärtat, förtvivlan,,, en låt att gråta sig till sömns med...Saknad av den vackraste man vet, helt enkelt,,,

Ja, jag tror nog att jag gör en egen lista här snart, för jag kan då omöjligen välja endast 1!! låt, utan måste tydligen plocka in minst två ;)


Snart är det dags för 05...Det Ni!!!

Kramar...

Inga kommentarer: