onsdag 20 april 2011

En fundering :)

Ännu den här dagen når sitt slut...

Dagen till ära har bjudit mig på Cirkusföreställning m fritidsbarnen jag jobbar med :) Helt fantastiska barn å så himla duktiga, kom på mig själv flera gånger att bara stå å le åt dem ;)

Slutade tidigt idag å for iväg t E-center för div.inhandling...

Sen in t L på Furan för ett möte, nu är menyerna satta och jag tror hon godkände dem?! Haha, ja varför skulle hon inte göra det ;)
Vidare mot systemet, hem, packa upp, plocka å fixa, städa nere...Efter maten iväg på E-center?? igen för jag hade missat ett par grejer,,,

Men nu är nog, det mesta hemhandlat, imorgon, jobb hela dagen, middagsfix å till kvällen kommer finaste storasyster m barn hem *längtar*
Fick frågan om att haka på krogen imorgonkväll oxå, å det låter jue lockande, men,,,nja ska ju ha fest å utgång på lördag,,,hmm tål att fundera lite till på...

Sov Gott
Kramar...

Inga kommentarer: