fredag 30 april 2010

Upp å ner idag...

Fortfarande trött å slut, har nog en förkylning i kroppen som bara skriker efter att få släppas ut, men som jag bekämpar så gott jag kan...
Varit i Sviken idag , var skönt att få träffa vår fina, men vår fina var en trötter idag...
Stannade till i Valbo på vägen hem och där köpte jag mig äntligen!!! efter många år,,, ett par nya träskor att ha i jobbet. Jag lovar, de andra hade gjort sitt för, eeh ett par år sen...
Fula men sköna!

Imorgon ska jag ut å jobba 7-17...ouch! Långan dag det ;)
Sen far jag ut t Heden för att dinera m svärfar och la familia, nu hade jag tänkt laga maten, men fick med fasa lämna över den ärofyllda uppgiften t gubben min *L* när jag blev utringd på jobb. Have fun!
Så det är väl bara att gilla läget å gå och leta sig ett sängläge nu då...
Sov gott och ha en himmelsfin lördag!
Kramar...

Inga kommentarer: