fredag 2 april 2010

Glad Påsk!

Gokväll...
Klockan har precis passerat midnatt å sängens skepnad börjar visa sig i mitt inre...
Har varit en fin dag, lugn, lagom å ändå lyckats m både handling å tvättstugan å återigen storröjning här hemma...
.............................
Efter middagen, så kom "min" fina Maria å hälsade på ett par timmar :) Trots att hon hann med att spela spel m kidsen, lämna två himmelfina påskägg m kläder t barnen, trots att de nästan slogs om vem som kunde prata mest m henne och vara henne närmast....
Så hann även vi få lite kvalitetstid ;) Så skönt att få ventilera sig lite, spy lite galla här, garva ihjäl sig där....
...............................
Efter det, fick det bli timmeslånga telefonsamtalet t storasyster...
haha märkligt att man måste avhandla så mkt kvällen innan hon kommer hem t Söderhamn för att hälsa på å fira lite påsk :) Men jag var ju redan på gång med att ventilera mig, bara att börja om/fortsätta igen ;)
................................................
Nu alla goa, härliga därute önskar jag Er en riktigt fin påsk!
Kramar...

Inga kommentarer: