onsdag 14 april 2010

Lugn å avslappnad, är min melodi för kvällen ;)

Ååhhh :)
Jag är så sovatrött, supernöjd och ett glas rödvinsdrucken ;)
Idag, en himmelsbraig dag, japp den bästa på mkt länge *L*
Nu ska jag strax krypa ner m en bok i sängen å bara ...aandas ut...
M sover borta på finfin herrgård han, men det ska bli skönt att få sova ostört (haha tolkningsfråga) en hel natt...(Han har så mkt grejer för sig när han sover)
Å vad jag lärt mig av livet är att det är bra att sakna ibland....(av rätt anledning naturligtvis)
Sov gott alla Ni härliga där ute!
Kramar...

2 kommentarer:

Elin sa...

Berätta mera. Vad är det som har hänt som är så superbraigt? :)

Anonym sa...

Hehehe ja du Elin, det jag tänker på får du nog hålla dig till tåls med ett tag till innan jag berättar ;)
Men våren är här, en underbar båtkryssning m fina tjejer väntar samt lite annat jox ;)
Kram