onsdag 21 april 2010

Kärlek :)

Himmel, vad många jag har i mitt liv som verkligen betyder så mycket för mig :)
Bjuder Er på lite bilder ikväll på många av de som har fått det mesta av mitt hjärta...
Saknar dock bilder på mina kära småsystrar, mormor, Carina, Sofia och många fler, som även de har en stor del av mitt hjärta... :)















Ja, oundvikligt förstås...jag gillar tårta, la in lite bilder på lite godsaker oxå...fråga mig inte varför, här 60-årsdagstårtor...Men fina var de å goda oxå!



Här har vi Oliver på hans gamla cykel som han slet som ett djur med, alldeles för liten...
2 dagar senare är hans nya cykel framtagen och premiärturen ska avklaras :)
Tror aldrig jag sett honom så lycklig...så stolt...

Tack för att Ni finns i mitt liv, jag är oerhört glad att ha fått äran att få finnas i Era liv!
Kramar...

2 kommentarer:

Maria (kusin) sa...

http://4.bp.blogspot.com/_yT6HjPlWf8s/S89u4F5aJcI/AAAAAAAACIk/5Po-B_yJC98/s1600/IMG_3381.JPG

Mmm! Mina finafina släktingar!! Jag saknar er!
KRAM!

Magnus Svensson sa...

Hej Maria
Saknar dig också. Kram