tisdag 20 april 2010

Där satt den!!!

Aaahhh!!!
Himmel å pannkaka vilken lycka, vilken lättnad, vilken härlig känsla :)
Har kämpat ganska länge nu, men tyvärr som så många andra, har det till stor del varit en ekonomisk fråga...Att ha två barn kostar en hel del (de är värd varenda öre såklart!)
men då har mina mål och drömmar fått stå tillbaka :/
Men till slut bestämde jag mig att nu jäk..r får det vara nog och se, resultatet av mitt kämpande gav idag resultat... :)
Egentligen är alla ord överflödiga, räcker så fint med dessa bilder ;)
Grattis till mig själv *klappar mig stolt på axeln*


Och helt plötsligt slängdes jag in i en ny värld som jag tidigare bara varit beskådare till , så idag har jag fått handla, hämtat hem barn och ska strax ta mina vackraste å fara på skytteavslutning för Saga, helt själv utan vare sig gubben i huset (som är på möte) eller kära mamma....
Läskigt och en aning märkligt, men jag tror jag växt en hel decimeter redan ;)
Kramar...

1 kommentar:

Maria (Ms kussebusse) sa...

whoo! Alla andra som tar körkort i Söderhamn kör väl ner till Tönnebro och fikar så missa inte den! :)