måndag 26 april 2010

Var jag trött igår, så vad kallar man då stadiet jag är i idag???

Trött...
som en, ja..himmel vad trött jag är...
Sov så dåligt inatt, antagligen för att jag skulle iväg på det "nygamla" jobbet, lite stissig så där...
Var där 06.45, sen körde jag på t 16,
då jag slängde mig på cykeln,
trampade hemåt,
snabbdusch,
skjutsade M t jobb å möte,
vidare mot pizzerian för att käka m kidsen,
väl där inne blir Oliver lite dålig, han blev helt vit i ansiktet å sjöblöt av svett...(hmm får la se hur natten utvecklar sig)...bara att be om att få pizzorna m hem istället....
.......................................
och i detta tempo har kvällen fortsatt ända tills nu, när jag drösa ner i soffan och för allt i mitt liv inte kan förstå hur jag ska kunna leta fram en ny, ren kockrock till imorgon (på nedervåningen!!!) för att sen ta mig upp för trappen igen till sovrummet ???
Imorgon, om allt går som det ska, så fortsätter jag introt i köket jag var idag...
Hoppas jag är piggare då :)
Kramar...

3 kommentarer:

yllet sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ms kusin M sa...

puh!! men det gick bra med Oliver? Ingen magsjuka?
Hur går det på Åsgården?
Kram!

Anonym sa...

Näe ingen magsjuka..peppar....Vet inte riktigt vad det var, men han mår bra igen...Lite konstigt var det iaf.

Det var skoj att komma till ett helt nybyggt kök. Jag har ju jobbat m dessa folk tidigare på sjukhuset och köksrutinerna satt ju där ngnstans långt in, en aning ringrostig bara..
Men dag 2 tyckte jag nog att det mesta hade lossnat och att det flöt på riktigt bra för mig :)
Så det känns kul att få gå in där till sommaren.
Kram