onsdag 7 april 2010

Sweet dreams...

Hej på Er :)
Har inte riktigt haft tiden eller orken att vara in hit så mkt som jag kanske önskat...
Påsken har varit fin på många sätt å vis, besökt å gratulerat vår fina, haft syster m barn här, gudmor spenderade några kvällar i soffan hos oss...alltså bara härligheter som jag gillar :)
.........................
Men...för det ska det jue alltid finnas ett men för att bygga upp lite spänning å dramatik,haha...
Jag är oerhört stressad över mitt stackars körkort...hinner aldrig sitta ner och orkar inte plugga så mkt teori som faktiskt behövs :/ Jag kämpar dock vidare...
M ska vara borta lite grand här framöver och det gör mig ingenting om jag vore klar m körkortet, men just nu blir det bara blä och usch att han ska åka...
........................
Ska se om tiden ( och tyvärr orken) finns snart, för jag har lite nya bilder att visa Er, men just nu, ska jag ta trafikmärkesboken och lägga mig i sängen...sen kommer jag sova gott ;)
.......................
En liten sinnesstämning som rör sig i huvudet på mig...
Ingenting är som jag vill att det ska vara och ändå är allting precis som det ska?!
Livet är en märklig gåva, hörrni....
Kramar...

Inga kommentarer: