torsdag 22 april 2010

Känns bra det här ;)

Morning...
Blåsigt å kallt ute, det sägs att det även snöar lite här å där *burr*
Själv har jag krypit ner under filten i soffan och bara myser...
Funderar om jag ska åka å simma lite grand och ta en varm, härlig bastu, men vete tusan om det bara stannar vid tanken ;)
Imorgon jobb på Fune, helgen relativt oplanerad, ska ut på lördagkväll å ta en drink el två m Maria, men inget "partyparty" bara en soft, trevlig kväll :)
Sen mån-tisdag ska jag ut på nya Åsgårdenköket å jobba, hmm...ska bli spännande, har jue inte varit där å sett "nybygget" än :) Å trevligt att få träffa allihopa igen, var ett tag sen nu. Känns skoj hur som haver :)
..........................
Nu mina fina, ska jag gosa ner mig en stund till i soffan å bara vara ;)
Ha en toppenfin dag!
Kramar...

Inga kommentarer: