söndag 25 april 2010

2010: Körkort- klart, nytt jobb t viss del- klart...Jodå, det händer även braiga grejer detta år :)

Näe Ni,,,
nu ska jag göra ngt häpnandsväckande i våran familj...
Jag ska gå å lägga mig nu! Ja, jag kanske läser en tidning eller nåt, men den här tiden har jag inte lagt mig sen??? ja, jag vet faktiskt inte...lääänge sen :)
Anledningen (för en sån finns såklart) är att jag ska jobba imorgon och på tisdag på Nya Åsgårdenköket, där jag är helt novis, så då läre jag vara mitt bästa jag imorgon ;)
På Fune (där jag fortfarande är kvar) fungerar jag väldigt bra trots lite grus i ögat ibland, för där kan jag rutinerna och känner mig trygg...
Här, en helt ny miljö för mig...
Pirrigt, lite skrämmande och roligt :)
Men jag börjar redan 07.00!!! Därav min tidiga söndagskväll!
Gonatt alla vackra, härliga...
Kramar...

Inga kommentarer: