torsdag 29 april 2010

Knep & knåp

Gokväll på Er alla fina...
Den här veckan har varit som alla andra veckor på ett ungefär fast ändå inte alls???
Jag har gjort så himmelens mkt saker hela tiden, men ändå inte fått ngt gjort???
Ja, ni ser...Jag är alldeles matt å förvirrad ;) Förstår inte hur jag får ihop ngt alls, fast...det undrar jag om jag fått oxå???

"Sista april" imorgon, som blir väldigt lugn å skön ( hoppas jag), vi ska t Sandviken å hälsa på vår fina, sen hem å bara vara, äta lite gott (hoppas på lite grillning), kanske fara på ngn "kase" m kidsen och sen gärna en film hemma i soffan...Jaa, det skulle vara skönt och alldeles lagom jobbigt, för mitt tillstånd just nu ;) "lättförvirradheltmentaltslutkörd" kallas det visst...

Lördag, hmm, ja just det, då ska vi bjuda svärfar på mat, trevligt!
Söndag, well, då far M och hans partikamrater på en härlig, fartfylld, "fest"lig birkakryssning...Konferens kallas det visst, HA, de tror man är lättlurad *L*

Men vänta bara, om två veckor är det min tur att få äran att fara på en likadan kryssning m 5 andra ubersöta tjejer...men då kallas det absolut inte konferens...Vi försöker inte ens *L*
Utan tjejresa!!! Ja ni ser...kär båtresa har många namn ;)

Nu ska jag ta beslutet om jag ska gå å lägga mig eller ta itu m räkningarna...ööhhh....
Vilket spännande liv jag lever.
Gonatt!
Kramar...

Inga kommentarer: