söndag 11 april 2010

Plugg, plugg å tråk ;)

Hej :)
En solig söndag har jag trotsat genom att sitta inomhus m näsan i boken ömsom i datorn...
Japp,jäpp...jag har spenderat dagen m att plugga körkortsteori *suck*
M tog m sig kidsen å for t Söderala imorse, de åt medhavd lunch å for vidare mot Sviken å besök hos vår fina :)
Själv har jag suttit och legat i alla möjliga ställningar för att hålla mig vaken,haha...när det var som tråkigast gick jag ut på den solfyllda altanen och hjälpte snön att försvinna lite fortare ;) samt en kortare promme, för jag kunde jue inte missa solen hela dan...
Nu har barnen äntligen kommit i säng, skoldag imorgon *skönt*
De har ju varit påsklovslediga i 10 dar, så nu ska det bli superduperunderbart att få en vardag igen, men det har såklart varit toppenmys att få haft dem hemma hela lovet oxå :)
Nu ska jag återigen in i körkortsteorins värld...Det börjar dra ihop sig nu ;)
Ha en fin söndagskväll...
Kramar...

1 kommentar:

Maria (Ms kussebusse) sa...

Åh spännande! Hoppas det går bra när det är dags!!