lördag 1 maj 2010

Jaha då var den dagen slut, den med...

Hå hå Ja ja....
som jag skrev igår...låååång dag idag!
Var på jobbet 06.40 imorse, blev "stationerad" på dieten, vilket för er oinsatta innebär det mest krävande tänk/kreativmässiga stället i köket...Väldig mkt olika saker hela tiden, muslimkost, timbaler, veg. , laktos, gluten etc. Får jue liksom inte gå fel, då det kan bli allvarliga följder om de inte tål ngt etc.
Det är sköra individer vi lagar mat till.
Mao ett tufft val att sätta en lite ringrostig Sofia själv där??!
Men vet Ni vad?
Det gick klockrent, inga problem alls, tyckte till å med att det var riktigt roligt :)
Även om huvudet är trött efter en aktiv tänkeverksamhet där en hel dag, haha...

Gjorde väl bara en stor miss idag, jag hade mina nya arbetsskor på mig idag å lämnade de gamla hemma. Bad BAD Idea :( Ouch! mina fötter, ben, rygg...ja allt... 10 timmar m nya oingådda skor!

Efter jobbet for jag ut t Heden, åt gott i trevligt sällskap.
Stannade kvar å tittade på körslaget innan vi for hem m två tvärsluta barn, som bara hann få av sig skor å jackor här hemma innan de sov ( i stort sett då)
Nu ligger jag här i soffan och bara är :) M ska snart börja packa inför morgondagens båtresa och jag tänker fortsätta ligga här i soffan tills jag får orken nog att ta mig t sängen :)

Sov gott med Er!
Kramar...

Inga kommentarer: