söndag 2 maj 2010

Men ge mig massa energi och lite avlastning tack!

Söndagkväll...
Söndagen har varit...fin, trevlig och asjobbig...
M for på kryssning,
skjutsade Saga till ena "kussen" vid 10 -tiden,
själv for jag och Oliver ut t Vågbro och grillade korv m en fin vän och hennes son...hennes tjej var utflugen, precis som min ;)
Kom hem "alldeles för sent" ( hade mkt trevligt)
iväg på bingon m Oliver (viktiga grejer!!!), hämtade hem Saga, köpte m pizza hem idag, åt, duschade barn, mys en stund, läggdags och sen då....

Jaa sen var min ork helt bortblåst...

Tilläggas att det som tar den mesta energin just nu,
är nog min son som är trotsigare än ngnsin och han älskar mer än något att reta sin kära syster till tårar...
Jag får "skälla" på Oliver och trösta Saga...och vem skyller jag på???
Förb***ade valår!!!
Så nu vet även ni ,vems "felet" är ;)

Sov gott
Kramar...

Inga kommentarer: