måndag 10 maj 2010

En liten tjuvstart av sommarkänslor... :)

Gokväll på Er, så här i sena timmen :)
Igår var vi t Marmen, åh du milde vad härligt!
Hann m Söderala också både innan och efter...
M for t Sandviken ,till vår fina på em och jag å kidsen stannade hos farfar/svärfar och tvättade av vår bil, tog sin lilla tid...
...................................
Idag har jag plockat och donat, varit och handlat, hämtat barn, fixat middag (schnitzel, klyftpot., kapris, persiljesmör och nykokt färsk grön sparris!)
Fortsatte i köket m kyckling som ska serveras på onsdag...
Sen satte jag igång och klippa tyg å fixa å dona...
Himmel, jag blir själv alldeles förvånad ;)
Hur som,,, här kommer lite härliga bilder från helgen...













Jag tar väl och avslutar med "bildbevis" på gardiner och kuddfodralen då ;)
Blev 4 kuddfodral måste jag tillägga...
Gubben här hemma tyckte tyget var förskräckligt, själv tyckte jag det var superfint!!!



Kramar...

1 kommentar:

Unknown sa...

Tack för bildbevis! ;) Annars vet jag inte om jag hade trott att du var så händig. ;) Tyget var ju jättefint! Man ska inte lyssna på karlar, såvida de inte heter Ernst Kirchsteiger. ;)