måndag 31 maj 2010

Så blev det vardag igen...

Hahaha...
Jodå, jag lever å jag överlevde helgens matstafettande m bravur ;)
Fick en fantastiskt god förrätt:
Varm brietårta m ruccola, basilika, rödlök och hackade tomater...till det lite olika salamin, oliver, jättekapris och crostinis. Mmm...kommer defintivt göras i sommar :)
Själv fick vi äran att göra varmrätten:
"Långmarinerad, lågtempskörd, tunnskivad oxfile m vitlök, gräslök, balsamvinäger, olivolja, salt och peppar, till det en mandelpotatisterrin m västerbottenost, rödlöksmarmelad, rödvinssås, blancherade sockerärtor och rädisor :) Väldigt gott! (bild kommer senare)
Efterätten:
Pannacotta m blåbär, björnbär, jordgubbar och hallon...Well, det var en väldigt bra gjord pannacotta, men för mig är det bara...pannacotta...

Regnet kom å vi slussades ut i bussar t flygstaden och en hangar därute, väl därute bjöds det på styrdans!!! Vadan detta???
Men, man får inte roligare än vad man gör sig så jag gjorde mig en premiär på dansgolvet jag, hahahaha den du Sofia L?! 7 danser på raken och så här på måndagskvällen lider jag fortfarande med den för mig okända karln, som tog på sig ansvaret att lära upp mig ;)
Men...det var ganska roligt faktiskt...Trodde jag aldrig att jag skulle säga!

Det var dock den lugnaste (nyktraste) matstafetten hittills och om det var bra eller dåligt kan jag inte sia om i nuläget :) Ser redan fram emot nästa år :)

Nu ska jag krypa ner i sängen m lite tidningsbilagor och uppdatera mig lite i "kändisskvallervärlden" Helt perfekt lagom på min nivå...
Sov Gott med Er!
Kramar...

Inga kommentarer: