torsdag 27 maj 2010

Snurrig vecka...

Halloj...
Vet inte vart veckorna försvinner???
Är för mig en gåta,,,
................................
Har iaf lyckats planera "maten" till matstafetten, varit och inhandlat det som behövdes samt en hel del gott att dricka till ;)
Lyckades även storhandla när jag ändå var på G, och det är helt sjukt...
Först in på affären, pula ner allt i kundvagn, upp på band, betala, ner i kassen, in i bilen, hem och upp med allt och slutligen in m allt där det hör hemma....
Åsså undrar man hur det kan ta så lång tid ;) ?
........................................
Veckan som varit har innehållit, ja Ni...?
En hel del massa saker,
men värt att nämnas var att vi cyklade iväg t Cirkusen i tisdagskväll HELA familjen, vet inte när det hände sist, men trevligt var det, dock en icke så bra cirkus i år :/
Jonglören tappade saker ett flertal gånger, akrobaterna missade och ramlade mer än en gång, visserligen blev det spännande, men särskilt roligt var det jue inte?!
........................................
Jag har jobbat ute på Fune, haft besök av Sagas kompis å hennes mamma, bråkat m Oliver, städat, planerat, fixat å trixat och en hel del ointressanta saker :)
Igår hade jag även en "telefonkväll" där jag hade turen att få surra men både C, Maria och storasyster...men förstår inte där heller, ca 40min./ samtal och tjopp så var kvällen nästan slut ;)
Hann jue i stort sett bara börja prata??? *fniss*
.........................
Nu mina fina, ska jag strax iväg på nya äventyr (hämta pkt på posten) och hämta hem barnen, sen blir det nog en hyfsat lugn kväll i kväll och min kära sambo ska även han vara hemma (sånär som ca timmen) Wiiie!!! Skönt dè!
Kramar...

Inga kommentarer: