söndag 25 september 2011

Turen lr slumpen spelar mig ingen roll faktiskt ;)

Hola

Det här m kameran går då i perioder...inga bilder tagen.
Helgen har bjudit mig och barnen, ja fredagen vet Ni redan ;)

Men resten då?
Lördag, frulle å plocka m moder för en tur t Valbo, träffa Maria och återlämna hennes mobil, strosa runt, hahaha läs; stånga sig igenom ett löningsglatt folkhav på Ikea, kramkalas å lite senare hemåt igen, laga mat å sen sjunka ner djupt i soffan m film, chips å dipp å lösgodis...

Dagen idag, frulle, skjutsa sonen t kompis, de valde biodag idag :) Hem, hämtade dottern m kompis skjutsade ner dem t samma lika bio :)

For och handlade på "ettsprängfylltloppissakeröverallt" E-center, tillbaka t bion för att hämta hem alla fina, träffar ngn som erbjuder mig ett efterlängtat jobb :) Wiiie...behöver jag säga mer,,,ja det kanske jag gör,,, när allt är klart :) *lycklig*

Nu söndagsmiddag strax: Blodpudding och potatisbullar m bacon :/ och Sommaren m Göranfilmen...
Tom det känns toppenfint!

Kramar...

Inga kommentarer: