tisdag 13 september 2011

Bastu känns lockande nu :)

Morning :)

Just idag kan jag säga att detta utan tvekan är den bästa stunden på dagen,,,
Familjen lämnad på div. skolor, jag har en kaffekopp i min hand, datorn och kuriren och kan,,,
Andas å vakna till liv i lugnet själv :)

Känns som mitt i natten fortfarande, sovit rätt dåligt och drömt mkt inatt, så helst vill jag bara lägga omkull mig i soffan å sova en stund, men icke,,,

Tänkte ta mig upp t Simhallen å fortsätta m komigångandet av simträningen för mig själv,,,dessutom gratis inträde idag då det är folkhälsoveckan http://www.soderhamn.se/kulturfritid/idrottsanlaggningar/simhallar/aquarena.4.7d9f35391181509ed33800035749.html
Å d gjorde jue inte saken sämre då jag inte har köpt ngt simkort än...

Sen blire väl hem å fortsätta dag 4!!! av röjning på nedervåningen,,,har fått ihop cirkus 6 st svarta sopsäckar m släng av min totala genomgång av skrubben, haha ja då förstår Ni själva vad mkt bös man samlar på sig?!

Ha en fin dag i regnet!
Kramar...

Inga kommentarer: