lördag 17 september 2011

Egoboost lr bara generös?! ;)

Men Gaah!
 Inte är d helt enkelt å knäppa kort på sig själv heller ;) Till slut var jag tvungen att ropa dit dottern för lite assistans...Tänkte jue egoboosta lite å visa min nya frisyr,,,haha jag vet helt enkelt inte om Ni ser trots mina tappra försök,,,helt kort bak, men där gav jag upp ;)




Här har vi haft lagomlördag :) Sonen på kalas, jag å dottern for på affären, hem bakade två pizzor, den översta m pesto, salami, mozzarella, kronärtsskocka...for the grown up...
Under en enkel köttfärspizza, for the kids in the house... 
 Gjorde dubbel sats pizzadeg, så det blev minsann två plåtar m pizzasnurror oxå. Helt perre t mellis :)
På bilden, ogräddade, ville bara notera det så ni slapp fundera.
 Haha å detta ser inte ens gott ut, MEN det var det!
Kladdkaka m valnötter, grovhackad mörk choklad och klippta marshmallows...
 Serverades m GB:s Päronsplitt gräddglass :)
Nu, 4 timmar senare håller jag fortfarande på att dö "mättdöden" Ouch, spänner så hemskans i magen...
Hahaha, blir ett långprommepass på Hällmyra imorgon, 
Men nu fortsätta i soffliggläge ;)
Kramar...

2 kommentarer:

Maria Leander sa...

Men skitsnyggt bruden!

Grallsan sa...

Tack snälla Maria :) Jag blev himla jättenöjd m håret. Lagom t mössäsongen börjar liksom ;)