måndag 5 september 2011

Kantareller å kanelbullar!

Men hej i regnet :)

Idag har jag sovit, handlat lite m dottern, bakat bullar å rensat kantareller som jag i skrivande stund håller på förväller...
En dag att andas på helt enkelt. Inga krav, inga måsten! Å vet Ni en sådan dag har jag längtat efter i flera månader...
Känner mig totalt urlakad å sliten rent psykiskt, fysiskt så har förkylningen sitt grepp hos mig genom en hosta som vägrar ge med sig :(

Resten av kvällen tänker jag mysa ner mig i soffan å bara vara.
Imorgon 3-rätters på fune på kvällen och onsdagen tänkte jag spendera på Stenö för att städa ur d sista,,,hoppas bara att chefen samtycker, men nu vill jag verkligen få bli klar...Tycker det är jobbigt att ha det hängandes över mig...

Nu mot tv:n :)

Kramar...

Inga kommentarer: