måndag 19 september 2011

Himmel!!!

Men himmel!

Alltså, här kan vi börja snacka egoboost för lilla mig ;) Nästan 200 besökare till min sida idag!!!
Brukar ligga på en ca 50/ dag å det min fina är jag mer än glad för,,,
Så döm om min haka i golvet när jag nu loggar in å ser :)
Tänkte jue bara droppa in säga gonatt å lägga in en låt, men näe, jag kom av mig :)

Det är jue så att när man har en blogg så vill man ju faktiskt att ngn ska läsa den, även om det ibland bara är himla skönt att få skriva av sig, men visst är d skoj om ngn tittar in å kanske till å med återkommer :) Och i janteSverige får man inte säga att man vill att alla ska se just det jag gör, men vad ska jag ha en blogg för om ingen alls vill läsa den?!

Näe NI nu blev jag paff å lite mallig ;)

Imorgon, LÅNG morgonpromme, hårklippning av kidsen, simträning å fortsatt utrensning av garderober uppe ( Nu funderar Ni om jag inte gör annat än städar garderober, men johorå, jag gör en massa annat hela tiden, därav att jag aldrig blir klar)

Nu sova!

Ett varmt tack till Er som tagit Er tiden att titta in här, hoppas Ni återkommer :)

Kramar...

Inga kommentarer: