måndag 19 september 2011

Klysha...in our way...

Hej där!
Idag ska Ni veta av, (å här drar jag paralleller) att vi har gjort ngt som känns fånigt, lite som när en enad hel familj lr ett par går i lika träningsoveraller,,,haha rätt löjligt mao (i mitt tycke)
Here it goes...
Vi stuvade in oss allihopa å for ut mot ett regnigt Söderala...
 Till fina Anna, där vi snällt placerade oss i väntrummet...

 Ja, alla roade sig själv för en stund ;)

 Sen så var d dags för förste man...
 Sen Sagas tur...

 Åsså herr bångstyrig som absolut inte skulle följa med, men som vart nöjdast (åtminstone enligt honom själv)

 Glittergrön Batman när barnet själv fick bestämma ;)
Jag hade jue klippt mig innan helgen jag, men, hahaha kändes så himla fånigt att ramla in hela familjen...
-Hallå, här kommer vi! Liksom,,,men får väl erkänna att lite smidigt att boka in alla samtidigt, det var det...
Tack duktiga Anna!
Kramar...

Inga kommentarer: