lördag 3 september 2011

Årets båtkryss :)

Hemma igen :)

Haft ett helt galet dygn, där jag skrattat så mkt så rösten är paj, magen har träningsvärk å i huvet har jag ont!
Finns jue ett väl lämpat uttryck om att, fritt översatt: - Det som händer på båten, stannar på båten...
Och joe, så är d nog, hände väl inget som inte kan berättas för ngn, men nja, vissa saker behöver jue inte alla veta ;) Vissa saker kanske man åtminstone besparar läsarna här på bloggen...

Träffade dock på en gammal skolkompis, som jobbar i köket ombord, så himla skoj!
Å annars, ja vi åt, umgicks m varandra, dansade, tog en drink lr fler, dansade mera, tittade på stjärnor å hav, blev lite sjösjuk, gick vilse, fick skrattanfall,,,Helt underbar resa!

Nu ligger jag halvt utslagen i soffan å orkar inte nå mera idag, bilder knäppte jag, så vi får se om jag fixar att lägga upp några såna...

Kramar...

Inga kommentarer: