söndag 4 september 2011

Nu kommer det några iaf ;)

Jag har faktiskt varit utomordentligt urusel på att använda kameran i sommar...
Men en del bilder har jag dock tagit :)

Helt vanlig dag på jobbet, gotjejerna fryser å har varma tröjorna på ;)
 En mkt trött dotter går en god frukost t mötes...
Nybakat bröd, bär, amerikanska pannkakor,ja en massa gott var det...
 Lilla mamma hade bakat en finfin tårta till min mormors faktiska 80-årsdag t ära :)

 Jag fick äran att göra en smörgåstårta i en väldans hast på jobbet en dag...
 Sen så kom då resan! Tack Linda för allt! Vi har lite kvar du och jag, men alla andra duktiga har du fått släppa nu, jag hänger dock kvar en liten stund till :)
Och tack alla Ni andra fantastiska som jag fått äran att jobba med i sommar!
Alla var inte med på båtresan, men alla har efter denna sommar en alldeles särskild plats i mitt hjärta!
Resecentrum, i väntan...Fina :)





 En aning sliten efter för lite sömn å för mkt annat,,,

 så var det för mig en lycka att sonen ville följa med mig t skogen för att andas, leva å kanske hitta en svamp lr två...
Min stora kärlek! Tillsammans m syster då, förstår ni jue själva...
 I told you...Sliten, men se runt omkring! Underbara fina skogen :)

 Å jag hade visst fått världens bästa svampletare m mig in i skogen, för sonen hittade svamp efter svamp!
Så hem kom vi m en varsin halvfull papperskasse!!!
 Hem å svidade om, for t goa vänner, för att få gratulera en försenad födelsedag OCH bli bjuden på mat...
Saga myser bra nog ;) Haha å det var inte bara hon, kan jag berätta...
Herre å himmel, DET är helt underbart m små bebisar...(även om jag är klar m den delen), att få låna dem så här är jue bara, ja man blir bara varm...



En för mig helt perfekt söndag!
Som jag njutit i skogen, av underbara barn, av goa vänner, lyxen att få bli serverad god mat,,,
Men vet Ni?
Jag är helt tvärslut nu, hahaha......
Denna dära båtresan tog på krafterna,,, *ouch*
Så svamprensandet får la allt vänta en dag...

Kramar...

Inga kommentarer: