onsdag 7 september 2011

F´låt...

"Gästspelsjobbade" jue på Fune igår...
Blev många timmars jobbande...Men det gick bra, å de hade gjort så fint där ute :) Riktigt mysigt, tycker jag...Åk dit å käka en lunch vettja!

Nu känner jag hur hela kroppen skriker efter vila å återhämtning, men det är svårt när det hela tiden är så många måsten :/ Svår ekvation!

Idag har jag tvättat, handlat, myst m barnen, gråtit av ryggsmärtor, gråtit lite till av att orken inte finns till allt jag vill och för att jag vet att jag gör människor i min närhet ledsna av att inte orka...
Men ngnstans tar det tyvärr stopp å just nu är det himmeltvärstopp. OCH det är skitjobbigt att inse men inte orka göra ngt åt det :( Dumla!

Hur som ...dagen i sig har varit braig så jag ska inte gnälla,,,bara lite ;)
men det sliter nåt alldeles kopiöst i mig just nu...

Kramar...

Inga kommentarer: