fredag 23 september 2011

Fina finaste vännen :)

Vet Ni...
Att jag har haft kameran med mig överallt idag, utan att använda den :/ Tom in på affären så jag fick gå tillbaka t bilen å hämta plånboken istället ;)Så m det vill jag säga...inga bilder...

Hur som...
Sonen vart hemringd från skolan då de befarade en ögoninflammation...Vilket d inte var, tack :) Dock ett förkylningsvirus som satt sig på ögonen istället...Bra doktor som förklarade så tom sonen förstod...Fick dock åka ner på apoteket å hämta ut en "bedövningssalva" så det inte skulle irritera/klia så mkt...

Och ja,
det tar sin lilla tid m läkarbesök och bedrövligt lång apoteksväntan :( Men jag å sonen myste på, gick på Rådhuskonditoriet å fikade bakelse och umgicks...lr jag tog d största jag å sonen nöjde sig m chokladboll ;)

Hem t tvättstuga, taco å filmmys m kidsen, och det ÄR härligt,,,men lite ensamt när de somnat...
Som på beställning dyker Maria in ( hon ringde å förvarnade ;) ) m en flaska rödvin :) Hon kom direkt efter jobbet å åt m oss och sen sjönk vi alla ner i soffan...

Min och barnens (som älskar sin Gudmor) kväll bytte helt skepnad mot fredagsmys mot en himmelshärlig fredagsmyskväll! Tack finaste vän!

Nu är jag dock helt nerdrogad av wordfeud,,,jo man blir fanimig besatt...Måste återgå t det nu ;)

Kramar...

1 kommentar:

Ms kusin M sa...

Mmmm jag läste att ni hade sjukt långa köer på apoteket hemhemma. :(
Tur att Maria kom när M är borta. Även om det kan vara lite mysigt att bara vara själv med barnen så blir det ju tomt när de sover som sagt.
Kram!