onsdag 14 september 2011

Onsdagsslö...

Idag är jag svår motiverad,,,

Har tvättstugan nu och en GRYM träningsvärk!
Men inbillar mig att det är bra värk ;) Fast vore jag i toppform skulle jag väl förmodligen inte ha en sån här värk?! Hahaha väljer att se det positiva istället.

Nu ska jag ner mina vänner å röja, tog en paus från det igår då jag helt enkelt inte hann med (prioriterade bort), som sagt tidigare, det badades å cyklades å mötades...Samt så drog dottern en cykelvurpa, igen! när vi skulle hemåt från föräldramötet igårkväll...Där stod vi mitt i regnet, kramades, tröstades å haltade hemåt i sakta mak :/

Lätt att hålla sig för skratt då, när jag eg. bara velat slänga mig på cykeln så fort det bara gick för att undkomma mörkret och regnet. Hur det gick m dottern? Det gick bra, lite skrapsår och ett par rejäla blåmärken...

Nu, sätta ngn slags fart då, så det blir fint igen :)

Kramar...

Inga kommentarer: