onsdag 8 juli 2009

Trött så jag mår illa!!!

Hej!
En kortare variant idag då... Jag är så himla trött och slut. Riktigt tvärslut så där så man mår illa...Även fruktansvärda smärtor i ryggen, igen!!!
Så där nu har man gnällt av sig också ;)

Har två dagar kvar på denna vecka, sen är det bara att ladda för nästa vecka som består av en 6-dagars vecka...Sen så, semester komb.arbetslös...Ska bli så skönt att få umgås med min familj lite grand :) Kanske inte så skönt med arbetslösheten, men semestern...

Imorgon efter jobbet, ska mamsen vara barnvakt och vi ska iväg och kolla på Söderblomsspelen i Trönö. Blir trevligt men känns lite sent, då jag ska upp och jobba tidigt på fredag, men jag får väl bita ihop. Man kan sällan få allt man vill...?

Nu ska jag kramas med mina barn en stund innan vi påbörjar nedvarvning och så småningom sovdax...
Kramar...

Inga kommentarer: