fredag 10 juli 2009

Oki, förklaring till min trötthet...

Hej!
Ok, nu har jag fått förklaringen till min trötthet...
Vaknade inatt och frös som en tok och mkt riktigt hade jag feber i morse när jag vaknade *suck* känns lite jobbigt att ringa å sjukanmäla sig till ett sommarvikariat... men inte mkt att välja på...var nästan lika jobbigt som att vara sjuk...Tycker inte om att inte ställa upp när man sagt det...

Klev upp vid 10- tiden och försökte vara pigg. Gräddade croissanter som avnjöts med philadelphia och hemkokt jordgubbssylt samt en stor latte. Men nu ligger jag i soffan under duntäcket och får väl inse faktum att jag är sjuk.

Nu ska jag försöka läsa lite här i soffan och bara kurera mig, M är och handlar en sväng, Saga spelar blitz på den andra datorn och Oliver är bänkad framför wii (lego batman). Idag får de spela bäst de vill, vädret säger det!!!

Önskar Er en toppen helg där alla är friska å krya!
Kramar...

Inga kommentarer: