onsdag 15 juli 2009

Efterlängtade lediga dag :)

Halli hallo!
Jaha, då var min enda lediga dag denna vecka snart slut då...men fint väder, det fick jag :)
Sov ganska länge i morse, M klev upp med barnen. Efter lunch for vi t Marmen där barnen badade och myste så pass att jag på em blev hemskjutsad av M och han hämtade med sig lite pyjamaser och tandborstar etc. sen for han tillbaka igen. Barnen var kvar m farmor och farfar under tiden.
Så nu är jag helt allena här hemma och inte ett dugg avundsjuk *suck*

4 dagar kvar nu, sen så kan jag också få njuta av allt som hör sommaren till, väldigt tacksam att jag fått chansen att jobba ett par veckor på sjukhusköket, men jag hade hellre vart ledig m min familj.Men så antar jag att de flesta tycker???

Jag har iaf hunnit gjort en "potatislasagne", chocolate chip cookies och planterat om en del blommor ute. Nu är det Leila bakar och efter det väntar en hårfärgning, fotbad och ansiktmask på mig. När jag åter igen blivit anständig så ska jag krypa ner i sängen m lite skvallertidningar innan lampan släcks för natten.

Hoppas Ni haft en fin dag!
Kramar...

Inga kommentarer: