måndag 27 juli 2009

Söndag är nu måndag, alltså eg. sovtid...

Gokväll!
Sitter här hemma och njuter av ensamheten...eller nja ensam, barnen sover jue nere i sina sängar, men gubben tog med sig min morbror som bor i Oslo ut på en fisketur i Marmen ikväll...

Dagen som sådan har varit skön!! Var ner till Marmen på fm, lämnade barnen så tog vi en långpromenad och njöt av de vackra vyerna. Hemåt och lämnade Saga hos Filippa som vi i övrigt hade med t Marmen...
Mysdag hemma och lite plock oxå, men det är jue oundvikligt när man är hemma, verkar det som??!
Efter middagen gick jag över till min mormor där släktingarna från grannlandet huserar, surrade bort ett par timmar, innan det var dags att gå hem och lägga barn...då hade gubbarna redan åkt.

Imorgon en cityride, ska på jc och apoteket till att börja med, sen måste vi iväg å fylla kylskåpet *suck* också in å växla åt oss lite euro på banken, oxå biblioteket kom jag på...hmm jo men den dagen var inte svår att fylla upp tiden...

På tisdag kommer då Ida upp och hälsar på oss några dagar. Supermysigt! Men det finns nog inga ord som kan sägas för att förklara hur lycklig Saga är....

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på Thelma och Louise som körde igång för en liten stund sen...
Imorgon hoppas vi på varm å skönt väder va???

Jo just det, "Indira" om du läser detta så skulle jag gärna vilja få tillåtelse att få fortsätta följa din blogg, den är jue blockad och det blev lite tomt när man inte kunde slinka in för att se vad som händer i ditt/era liv...
Kramar...

Inga kommentarer: