söndag 12 juli 2009

Söndag...

Hej!
Helgen börjar räkna ner nu, jag borde börja ladda för en låååång 6-dagars vecka, men jag mår så himla dåligt. Blä!!!
Jag fryser som en tok (fortfarande) och mår illa hela tiden, haha och nej jag är inte gravid!!!
Men grinfärdig är jag när jag vill så mkt men inte orkar...
Måste snart besluta mig för om jag ska t jobbet imorgon, borde jue, men mår verkligen skit. Som jag skrev tidigare, jag brukar inte ställa in ett jobb om jag inte mår riktigt dåligt och nu mår jag dessutom dåligt av att ev. behöva ställa in morgondagen *suck* Ond cirkel det där...

Har bokat dubbelpass i tvättstugan så där kommer jag (framför allt gubben) väl befinna oss idag, tvättar madrasser, täcken, filtar, allt ni kan tänka er...Inte så skoj, men skönt och fräscht iaf :)

Saga har en kompis här som det var ett tag sen hon träffade och de har precis följt med M t Marmen en sväng. Skoj!!!

Nu måste jag kolla vad vi har för lunch att erbjuda kidsen, de behöver jue gödas då och då för att vara glada ;)
Sen ska jag faktiskt kolla på taxfreen vad jag vill ha och vad jag har råd med, haha går jue inte alltid hand i hand det där...men det blir nog ngt bra!

Ha en fin söndag!
Kramar...

Inga kommentarer: