fredag 24 juli 2009

Hemma igen...j-a flackande...;)

Hej!
Vet ni att jag la märke till att jag varit lite dålig på att lägga in bilder här ett tag..hmm...ja å inte blir det några ikväll heller...men men...

Har vart i Marmen ett par dygn nu. Vädret tillät dock inte alltför många bad, så vi har fiskat lite istället, jag fick några gäddor och barnen fick många fina "borrar" som tyvärr ingen orkade rensa och filea så då fick bli husdjur i en hink istället. (Släppte tillbaka dem sen innan de dog)
Fick även främmande i stugan i onsdags av fam. Eriksson/Hagström, alltid lika trevligt!!!

Men efter nattens regnande så tog vi beslutet att packa ihop och fara hem istället...
Sagt å gjort, hem for vi, åt och duschade, ner på stan och sen ut till Svartvik för att hälsa på fina vänner som precis köpt hus där...hem på sen em och vi hann bara hem innan Maria och hennes bror dök upp, de blev kvar till 22-tiden, så nu är det lite mys i soffan innan jag äntligen ska få sova i min säng...JA, det är viktigt det där för mig, mina kuddar, min säng...åhh så skönt!!!

Imorgon tvättstugan, sen kommer Maria (och kanske bror) och hälsar på, Maria har bokat in sig på monopol med barnen ;)..Skulle gärna gå ut en sväng, men lön först på måndag så vi får snällt stanna hemma och ha trevligt här istället :)

På måndag kommer förmodligen Ida (systers yngsta upp) och bor hos oss till på lördag, gissa om Saga är lyrisk...

Nu ska jag lägga omkull mig på soffan och fortsätta kolla på V...
Kramar...

Inga kommentarer: