lördag 18 juli 2009

Nära nu...

Gokväll!
Nu är det bara 1!!! dag kvar på mitt 6-dagars grispass...Sen har jag semester!!! :) Gu va skönt.
Finns mkt att säga om detta jobb men väljer att vara tacksam för att jag fått möjligtheten att jobba i stället. Jobbet i sig är det inte ngt fel på, om man säger så.
Passar på att tacka Martina, Maggan och Inger K som ändå har gjort dessa veckor trevliga :)

Jobbar då 07.00- 16.30 imorgon, men efter det så far jag hem för en snabb packning sen åker vi till svärisarnas stuga i Marmen. Åh vad mysigt det ska bli. Sen får vi väl se hur länge vi stannar, beror lite på vädret men ett par nätter blir det nog iaf :)

Resten av sommaren planerar jag att bara umgås med de jag håller av och mår bra av att umgås med. Vi har några besök att utforska också.
Svartvik, Jonskär, Norrfjärd och Broberg står la först i tur på agendan ;)
Så se upp för nu kommer glada semesterfirare snart att stå vid Er dörr. En femkamp ska också dras ihop här hemma. Får väl se när datumena passar in för alla??!

Nu kära vänner och alla andra, nu sitter jag här nyduschad och tvärtrött, så nu ska fröken Grälls krypa ner i sängen och läsa några minuter och verkligen räkna ner varenda minut, så att jag får morgondagen snabbt avklarad...

Ha en fin Söndag! Själv ska jag göra det bästa av den :)
Kramar...

Inga kommentarer: