söndag 5 juli 2009

Min 10- dagars semester med nära och kära...

Hallå där!
Då var min ledighet över för enn stund (2 veckor). Avslutade helgen med underbart sällskap på Storjungfrun och nu väntar en god natts sömn innan jag startar om på sjukhusköket...
Mkt bilder idag så jag låter dem tala för sig själva :)

Nu startar färden mot Sthlm och syster m familj :)

Tea gratuleras.
På väg t Kairo och bada

Saga och Ida

Födelsedagen avslutades med en supersmarrig tårta!Oliver på kvarnbadet! ( utomhusbassänger)

Utanför Gröna Lund!
Finväder, förra året på denna plats öste det ner...liksom då relativt lite folk på grönan, nu för att det var för varmt, då för blött...
Saga och Magnus därbak åkandes Vilda Musen!!!
Tobbe Trollkarl

Väldigt varmt var det!



Raka vägen hem till Marmen, här frulle på bryggan , aahh...


Hem och packade om och på fredagen begav vi oss med familjen Andersson Söderhamns taxibåt ut mot Storjungfrun :) Förväntansfulla barn (och vuxna)


Här på väg mot upptäcksfärd, hahaha...
framme vid stranden, en kamp mot myggen var det..
Efterlängtat bad! Naken och inga handdukar med, samt lite regn, men det bekom ingen efter den promenaden...
Dagen efter garderade vi oss lite bättre för skogspromenaden...






På vägen hem gick vågorna höga och det var inte alltför skoj! Nu ska jag lägga barnen som är tvärslut, liksom även föräldrarna i detta hus är ;)
Ha en fin kväll och vecka på Er, så hörs vi när vi hörs!
Kramar...

Inga kommentarer: