måndag 13 juli 2009

Nja, inte mkt alls...

Halloj!
Nu är det bara 5 dagar kvar till semestern, wihooo!!! :) Fast lite tungt känns det att jobba på både lördag och söndag...jaja man får ta det onda med...
Och ja, jag åkte iväg och jobbade idag, helt ok, men bra mår jag inte, ryggen är som på en 80- årig kärrings...usch, kan det vara så enkelt så det beror på min långvariga avsaknad av träning??? Var ett par månader sen nu och behovet känns av på alla sätt och vis...
Får göra ngt åt det snart nog ;)

Annars då, ja det händer inte mkt alls för stunden...näe jag har faktiskt inte mkt alls att tillägga nu för tiden ;) händer inget kul (eller mindre kul) alls i mitt liv för stunden.
Ser fram emot att få sova några nätter i Marmen till veckan och förhoppningsvis kunna ge oss ut på lite fisketurer. Planerar bara lite småsaker nu resten av sommaren, ngn fest, mkt grillat, promenader och cykelturer, barnen vill spela minigolf och käka mjukglass...Well, det ska väl inte vara så svårfixat??? Leksand sommarland ska det också bli en dag :)

Nu ska jag surfa runt lite innan sängen ropar, eller det gör den jue inte, men jag har inget val om jag ska orka upp imorgon...
Ha en fin kväll och en fin Tisdag på Er!
Kramar...

Inga kommentarer: